FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Independence Strona Główna
->
Gry
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogłoszenia
----------------
Regulamin
Propozycje
Użytkownicy
Anime & Manga
----------------
Manga
Anime
Japonia
Ogólne
----------------
Strony
Fanarty
Gry
ImageShack
Horror Room
Ankiety
Muzyka
----------------
Manowar
Benassi Bros
C-Bool
Kalwi & Remi
Dj Bazz
Flashrider
Vinylshakerz
Inni Artyści
Download
----------------
Gry
Filmy
Programy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
DnW
Wysłany: Śro 21:25, 12 Kwi 2006
Temat postu:
jeden z najlepszych fps'ów jakie grałem
doskonałe połączenie prostoty obsługi, grywalności i gry sieciowej
Matu
Wysłany: Śro 17:47, 12 Kwi 2006
Temat postu: Quake III: Arena
Opis: Ewolucja strzelanek z widokiem z perspektywy pierwszej osoby zaczęła się od typowych gier dla pojedynczego gracza, jednak szybko odkryto, że gry tego typu są doskonałe do rywalizacji pomiędzy żywymi graczami, najpierw poprzez modem i sieć lokalną, później głównie przez Internet. Kolejne tytuły udoskonalały coraz bardziej grę multiplayer, równocześnie coraz mniejszą wagę przykładając do trybu single player. Jednak dopiero firma Id Software, twórca Wolfenstein 3-D, który zapoczątkował cały gatunek, zaproponowała w swoim najnowszym dziele Quake III: Arena rewolucyjną zmianę, polegającą na całkowitym zrezygnowaniu z trybu pojedynczego gracza. Co prawda można walczyć samemu z komputerowymi przeciwnikami, jednak należy to potraktować wyłącznie jako trening przed właściwą rozgrywką z żywymi przeciwnikami w sieci. Do wyboru mamy zarówno tryby walki indywidualnej, jak i zespołowej, zaś podobnie jak we wcześniejszych częściach otwarta architektura pozwala na tworzenie przez graczy własnych modyfikacji, tzw. MODów, często diametralnie różniących się od oryginału.
Kod:
http://61.138.3.117/game/quake/QuakeIIIArena.exe
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by
Zarron Media
2003
Regulamin